حرکات ورزشی ساده برای داشتن پاهای زیبا

حرکات ورزشی ساده برای داشتن پاهای زیبا

عده ای از خانم ها پاهای گاز پینه دارند که به نظر می رسد می توانند کیلومترها با آن راه بروند. اما برای غزارت از آنها شکل دادن به قاعده اصل تنه کار نسبتا سوسه است. خودتان را آماده کنید زیرا می خواهیم به شما تمریناتی را یاد بدهیم که نیاز به هیچ گونه آلات جانبی ندارد و می توانید آنرا به استراحت در هر کجا انجام دهید. این حرکت بر روی تمام قسمت های بدن از شکم به پایین اعتماد می گذارد و اگر بین ست ها رزین نکنید به فراغ بال می توانید پولها فراوانی از کالری بدن خود را بسوزانید.  در ادامه در مطلب اخبار زیبایی در مورد حرکات ورزشی ساده برای داشتن پاهای زیبا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دو به سمت جلو

با پای راست خود یک قدم بزرگ به سمت جلو بردارید. وهن آسیب بین پاهای شما تقریبا باید به مقیاس طول پاهایتان باشید. پاشنه پای چپ را از روی زمین بلند کنید و دست های خود را در جوانب بدن تاب دهید درست مثل اینکه در حال تك هستید. هر دو زانو را تا روز تابستان تار زه كمان ۹۰ درجه خم کنید و کمر را نیز راست نگه دارید.این حرکت را برای ۲۰ پول تکرارا کنید.

حرکات ورزشی ساده برای داشتن پاهای زیبا

سپس، در همان حالت اولیه، به تاب دادن دست ها استمرار دهید، پای چپ را از زمین بلند کنید و به سمت سینه خود بیاورید . مجدد آنرا به حالت اول بازگردانید (نوک انگشتان پا با زمین تماس ثابت قدم کنند، زانو هم ۹۰ درجه خم شود)این حرکت را نیز ۲۰ مرتبه تکرار کنید.

به حالت ازلی باز گردید ( پاها باز، پاشنه پای چپ از روی زمین بلند شده باشد) هر دو پا را به قدر ۹۰ درجه خم کنید و به آرامی تا ۲۰ بشمرید.این حرکت را برای پای دشمن نیز ایفا به جریان انداختن دهید.

خم شدن

صاف بایستید و حیلت خود را نیز به عرض شانه ها باز کنید. آغاز انگشتان خود را بر روی زمین و پشت ساق پای چپ قرار دهید. عضلات باسن را به سمت جلو رغبت داشتن نمایید. هر دو زانو را به حالت حرمت خم کنید و سپس هر دو پا را صاف نمایید. این حرکت را ۲۰ ارزش ادا دهید.

خود را در موقعیتی که در بالا روشنگری دادیم قرار دهید (انگشتان پای راست در پشت ساق پای چپ) هر دو پا را به حالت پاس خم کنید و در حین بلند شدن زانوی سمت راست خود را به کنار بیاورید و بلند کنید (تا مرز باسن بالا آورید) دوباره همان حالت اعزاز را به خود بگیرید و پای بلند شده را در همان حال ابتدایی قرارا دهید. این حرکت را نیز ۲۰ بها تکرارا کنید.در همان حالیت اولین خم شدن بایستید و زمانی که خم شدید ۲۰ تعداد به بطو بشمارید.کلیه مراتب را برای پای مخالف نیز تکرارا کنید.

لغزیدن بر روی دیوار

طوری باستید که باسن و پشت شما به طرف ویران آواره باشد. پاها باید به آرامی در معادل شما قرار بگیرند. آنها را به عرض باسن خود باز نمایید. دست های خود را بر روی باسن خود بگذارید و به آرامی بنشینید و کمر خود را روی سطح غارت بی نظمی بلغزانید تا زمانیکه رانها با سطح زمین رویارو شوند. باسن خود را در حین بلند شدن بفشارید. مجددا بنشینید و بلند شوید. این حرکت را ۱۵ ارز تکرار کنید و سپس به حالت برپا بازگردید. کمی ساكت آرامش کنید و سپس این حرکت را بسته به نقشه ورزشی خود تکرار کنید. نکته: ران های خود را از خط محاذی مبنا پا تر نبرید ( زانوهایتان نباید عالی از ران ها قرار بگیرند) ایضاً باید نگهبان باشید که زانو ها جلوتر از انگشتان پا نباشند. اگر چنین بود باید چند قدم به آوار نزدیکتر شوید تا چنیین حالتی پیش نیاید.

حرکات ورزشی ساده برای داشتن پاهای زیبا

اسکات

بایستید به طوریکه انگشتان پایتان با هم چله نشینی ۴۵ درجه درست کنند (زانوها نیز باید در راستای کف پا قرار بگیرند) خدعه خود را بر روی ران ها بگذارید. کمر خود را راست نگه دارید و هر دو زانو را خم کنید. و کم کم بنشینید بطوریکه ران ها با سطح زمین روبرو شوند. زمانی که کاملا بر روی سطح زمین قرار گرفتید پاشنه های پای خود را از روی زمین بلند کنید و به این کار بقا دهید تا اینکه در حالت برپا قرار بگیرید. پاشنه ها را مجددا بر روی سطح زمین قرارا دهید. این کار را برای ۲ تا ۳ ست ۲۰ بها ای تکرار کنید.

حرکات جانبی

یک پله، چهار پایه و یا سکویی را پیدا کنید که بالا آن ۱۲ تا ۱۸ اینچ باشد. (بلندی آن باید در حدی باشد که اگر پای خود را بر روی آن قرارا دادید زانوها از ران ها اولی قرار نگیرد.) از پهلو بر روی پله بایستید بطوریکه سمت راست بدنتان نزدیک به آن قرار داشته باشد. پای خود را بر روی پله بگذارید. کل وزن بدن را بر روی پای راست بیندازید، راست بایستید و همزمان پای چپ خود را از روی زمین بلند کنید و به پهلو ببرید. تا آنجا که می توانید آنرا بکشید و قبل از اینکه دو پول بیگانه به حالت اولیه بازگردید پا را برای مدت زمانی در همین جو نگه دارید. این حرکت را نیز می فرض در ۲ تا ۳ ست ۱۵ پول ای برای هر یک از پاها تکرارا کنید.

حرکات ورزشی ساده برای داشتن پاهای زیبا

پله

هر دو پای خود را در روی پله قرار داده و بایستید. پای راست خود را آزاد کنید، به آرامی زانوی سمت چپ را خم کنید، اصبع شست پای راست خود را با سطح زمین تماس دهید اما اینطور مبادا که تمام وزن بدن خود را بر روی آن بیندازید. (فکر کنید که می خواهید اصبع خود را برای تست کردن گرمای آب در آن فروببرید) زانو را صاف کنید و پای راست را نیز مجددا بر روی پله قرار دهید. این حرکت را برای ۲ تا ۳ ست ۱۵ تایی تکرارا کنید. اثر این حرکت بر روی عضلات پایی که وزنی بر روی آن نیست، به وضوح احساس خواهد شد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *