رونمایی از خورو جدید سانگ یانگ در ایران

رونمایی از خورو جدید سانگ یانگ در ایران

رامک اتومبیل به‌عنوان واردکننده‌ی رسماً محصولات سانگ یانگ کره‌ جنوبی در ایران، از جدیدترین عضو سبد محصولات خود با نام رکستون G4 رونمایی کرد.نسل باب سانگ‌یانگ رکستون سال كهن و در نمایشگاه خودروی سئول کره‌ جنوبی حیث ازلی بار آشنا كردن شد. این اتومبیل که پسوند G4 را یدک می‌کشد، به‌عنوان پرچم‌دار محصولات شرکت خودروسازی سانگ‌یانگ کره‌ جنوبی به سرشماری می‌رود و از پیكر و شاسی‌ تقویت‌شده با تدارك تساهل رفعت اختر می‌برد تا همزمان با تاكید بالا، وزن افزون مناسبی داشته باشد. در ادامه در مطلب اخبار صنعتی در مورد رونمایی از خورو جدید سانگ یانگ در ایران بیشتر صحبت خواهیم کرد

رونمایی از خورو جدید سانگ یانگ در ایران

پلتفرم LIV-2

طراحی نسل امروزی خودروی رکستون بر پایه پلتفرم LIV-2 این شرکت است که در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد.  چهره‌ی نسل نوپرست این موتور در تطبیق با و دنیا اولی خودروهای هم‌کلاس از برندهای دیگر، همچنان اضافه آسان و دیرینه به نظر می‌رسد؛ اما در برابری با نسل دیرینه خود، گامی كاپیتان برای این خودرو و شرکت سانگ‌یانگ منظور می‌شود.

در مجموع، نقشه كشی نسل متجدد سانگ‌یانگ حرف چندانی از باب نقل كردن ندارد؛ اما ابعاد ارشد و آرامش مهیا می‌کند. این خودرو دارای طول ۴.۸ متر و رفعت ۱.۸ متر است که در برابری با رقبای هم‌قیمت در خریدوفروش جهانی، بزرگ‌تر است.

سانگ یانگ رکستون

داخل کابین نیز مدل سازی خلاقانه‌ای قوه دید و سامعه چشم نمی‌شود و هم آهنگی مازاد یدكی با محصولات اروپایی دارد. در بخش داشبورد چند المان افقی به کار رفته و ساز نمایش لمسی ۹.۲ اینچی نیز در وسط داشبورد استواری متاثر است. از یكسر دومین ویژگی‌ها و امکانات رفاهی این موتور می‌توان به هم جنسی با اندروید اتو و اپل کارپلی، نظام سامانه مسیریابی، دوربین ۳۶۰ درجه، ۱۰ اسپیکر باکیفیت، دستگاه قفل اتوماتیک لمسی اشاره کرد. بدین اتساق با دور شدن راننده از سواری و تحكیم رابطه داشتن کلید داهی در جیب وی، خودرو به‌صورت اتوماتیک قفل می‌شود. بساكه از نظر صوری درون کابین نیز به حدی جذاب نباشد؛ اما کیفیت مخارج به‌کار‌رفته در کابین اضافه خوب و پیدا است.

رونمایی از خورو جدید سانگ یانگ در ایران

مدلی که در ایران زمین میانجیگری رامک خودرو نمایش خواهد شد، به پیشرانه‌ی ۲.۲ لیتری GDi با توانگری ۲۲۰ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور مهیا است. وظیفه‌ی ارجاع نیرومحرکه تولیدی وساطت پیشرانه، بر عهده‌ی جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته اتوماتیک خواهد بود. به حدس مجعد بسیار نسخه‌ی كنگره اتوماتیک و دو دیفرانسیل این ماشین در ایران زمین نمودن خواهد شد.

رامک سواری بها بازپسین رکستون G4 را افشا نکرده است؛ اما بر بنیاد شنیده‌ها، این خودروی متجدد کره‌ای بازارگه ایران زمین در محدوده‌ی نفیس دیرینه ۳۰۰ هزارهزار ده ریال و به خاطر توقع با سانتافه، راو۴ و سورنتو ارائه خواهد شد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *