تفاوت اوبر و لیفت

تفاوت اوبر و لیفت

من ضمن استعمال از فعالیت ها این شرکت‌ها، جدای از تغییرات مربوط‌به طرح ریزی اپلیکیشن جسم در گوشی هوشمند، هرگز ضدیت قابل‌توجهی در کار آن پیدا نکردم. لیفت برای اولین‌بار در اپلیکیشن خود برای رانندگان قاعده امتیازدهی در نظر گرفت، اما معمولاً کاری که یکی از شرکت‌ها ارتكاب می‌دهد، به‌زودی توسط دیگری نیز کپی می‌شود. هر دو شرکت کاربران را قادر می‌سازند تا حساب‌های شخصی یا تجاری آفریدن کنند، سفرهای خود را برنامه‌ریزی کرده و مسیرهای جوراجور را با قیمت‌های مختلف برگزینی کنند. برخی نیز خدمات کرایه خودروی شریکی نمودن می‌دهند و در برخی نقاط خاص، به کاربران دستور می‌دهند که کرایه‌ها را بین مسافران جدایی کنند. در ادامه در مطلب اخبار صنعتی در مورد تفاوت اوبر و لیفت بیشتر صحبت می کنیم.

تفاوت اوبر و لیفت

اما بیایید از نزدیک نگاهی به اوبر و لیفت بیاندازیم و تفاوت‌های آن‌ها را که برای مشتریان ابدی آن‌ها مهم هستند، بررسی کنیم. البته اوبر شرکت بزرگ‌تری است و در سطح بین‌المللی جهد می‌کند. اوبر در بیش از ۷۰ کشور آژانس دارد و در سال ۲۰۱۷ حدود ۷.۴ هزارمیلیون دلار فایده جهانی به دست آورد، که نسبت‌به سود سال ۲۰۱۶ اضافه داشت. با این وجود، اوبر ۴.۵ میلیارد دلار نیز زیان کرد؛ در مساوی لیفت که تنها در ایالات متحده و انتاریو کانادا جهد می‌کند، در همان دوره ۱.۰۶ میلیارد دلار زیان خلاصه خالص داشته است (با زیان ۶۸۸ میلیون دلاری)، اما سریع‌تر از اوبر رشد می‌کند و گفته می‌شود که فعلاً‌ در مسیر سوددهی قرار دارد.

در فعالیت ها تاکسی آنلاین، اندازه‌ی شرکت‌ها خیلی مهم نیست و تباین مازاد یدكی در ارائه‌ی كارها خدمت گزاری ها سفر بینش رویت نمی‌شود؛ زیرا لیفت علاوه بسیار از اندازه‌ی خود تك ودو می‌کند تا رشد قابل تضمین شده داشته باشد. تجربه‌ی رزرو سفر در اپلیکیشن هر دو شرکت کاملاً یکپارچه است و هر دو کرایه‌ را پیش از سوارشدن تخمین می‌کنند و حتی زمان به تقریب چسبیدگی راننده به محل سالك راه پیما را نیز تخمین می‌زنند.

لیفت به مسافران فرصتی برای تفویض رخصت تصرف توقف بین‌راهی در طول مسیر خود تا مقصد آخرین می‌دهد و زمان‌بندی سفرها را برای همان روز نیز گزینش می‌کند. مزیت اوبر این است که قبل از آزادی راننده و تماس، زمان پیوستگی راننده تا مبداً حرکت اقرار می‌شود. به‌عنوان وسایل بازاریابی، هر دو شرکت فعالیت ها اعتباری را ازطریق اپلیکیشن خود نمایش می‌دهند که می‌توانند برای سفر مفتی و غیررایگان استعمال شوند. قبل از اینکه مشتریان بخواهند برای اولین‌بار با اوبر یا لیفت سفر کنند، می‌توانند کدهای تبلیغاتی برای قبض تقلیل ویژه بگیرند. حتی دوستانی که عضو این شرکت‌ها هستند می‌توانند شما را آشنا كردن کنند و با دادن کد، سبك ویژه بگیرند. ورقه شناسایی رای سیاهه این تخفیف‌ها و کدها برای اوبر و لیفت با جست‌وجوی ساده در گوگل میسر می‌شود.

تفاوت اوبر و لیفت

بزرگ‌ترین مشکلاتی که مسافران با اوبر و لیفت داشته‌اند، این است که رانندگان در اول نمی‌توانند تونل را پیدا کنند و فرایند پیوند با کمی تأخیر ایفا به جریان انداختن می‌شود. هر دو سرویس پس از پنج نكته لحظه زمان انتظار، سفرها را لغو خواهند کرد؛ اما لیفت پس از یک دقیقه مشتاق اقامت شوفر برای الحاق مسافر، شروع به صدور روسپی برای نقب رهرو می‌کند. بااین‌حال اوبر مهلت بیشتری به مشتریان می‌دهد، اما زمان رغبت برحسب شهر‌ موردنظر، متفاوت است. هر دو شرکت از مسافران می‌خواهند که کیفیت سفر خود را سنجش کرده و در امتیازدهی به رانندگان (ازطریق اپلیکیشن یا به‌طور مستقیم به راننده) به‌عنوان بخشی از این روند شرکت کنند.

لیفت

لیفت در واكنش با مسافران علاوه جانی عمل می‌کند و شعار آن «دوست همراه‌با خودرو» است. این شعار مشتریان را فریب می‌کند که با شوفر هم‌صحبت شوند. بااین‌حال رانندگان اوبر نیز زیاد با مسافران حرف می‌زنند، البته اگر مسافران (اغلب در صندلی عقب) علاقه‌ای به صحبت کردن داشته باشند.

نوع خدمات نیز بسته به تفویض رخصت تصرف برجیس تیره است؛ زیرا اوبر و لیفت، فعالیت ها مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته‌اند. به‌عنوان مثال برای سفر اعجوبه UberPool یا Lyft Line ارائه می‌شود، اما در خدمت ها سطح بالاتر، UberSelect و Lyft Premier یا Lyft Lux برای مشتریان وجود دارد. اوبر دامنه آزادی وسیعی برای خودروی سفر دارد؛ به‌عنوان مثال UberSUV برای مشتریانی نمودن خواهد شد که تا ۶ صندلی نیاز داشته باشند.

تفاوت اوبر و لیفت

اوبر

اوبر و لیفت هزینه‌های مشابهی برای فعالیت ها خود از برجیس قبض می‌کنند. هزینه‌های دریافتی برپایه درازی ضلع بزرگ تر دیرش و نكته لحظه بیش به‌هم نزدیک هستند ولی در مکان‌های غیر (شهرهای بزرگ و کوچک)، با هم فرق کمی دارند. به‌طور میانه این دو شرکت یک دلار برای شروع سفر، سپس ۱.۵۰ دلار به ازای هر مایل، به‌علاوه‌ی ۲۵ سنت در هر نكته لحظه اخذ می‌کنند؛ این استاندارد را می‌توان حدود ۲ دلار به ازای هر مایل در نظر گرفت. باتوجه‌به اینکه دو شرکت در آمریکا انتظار درون‌شهری دارند، براین اساس سعی می‌کنند که قیمت‌ها را درمقایسه‌با رقیب ریشه نگه‌ دارند. همین مایه باعث می‌شود تا آن‌ها اوان به‌دنبال قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان باشند. اما نمی‌توان شرکتی پیدا کرد که بتوان خلال نیاز به پس‌پرداخت با آن مذاکره کرد. بااین‌حال لیفت فعالیت ها بیشتری در قدرت مشتریان قرار می‌دهد که شاید به‌دلیل کوچک بودن و تمرکز بیشتر باشد.

افزودن یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *